Tja!

Skrev inte igår och i förrigår därför att jag har varit helt upptagen men ska berätta lite om det nu!
I måndags så var jag o bada hela dan  (cyklade dit, visst e jag duktig ^^ ) Jag var där med Hanna R o Hanna B alla tre Hannorna alltså ^^.  På kvällen så åkte min familj (utom syrran) ner o kvällsbada med Hanna R´s familj, det var jättevarmt o jättekul ^^ Igår så åkte jag ålandsbåten (isabella) med Hanna R´s familj! Det var jättekul ^^ Vi bytte båt när vi skulle hem till stockholm igen ^^ Jag köpte en mjölkchoklad (250 gram) :O  Fast jag har typ mer än halva kvar ^^ Jag köpte också "cara mints" gott ^^ jag köpte hubbabubba oxå xD  Men jag har faktist inte ätit upp allt!! Jag har supermycket kvar!! När vi kom hem så åkte vi o bada i sjön, det var verkligen SUUUPERVARMT!!!!!!! Idag ska jag packa till lördag för då ska jag på ridläger =D Jättekul!!! Jusste jag hittade en parfym på ålandsbåten som jag vill ha (kan inte ha så många eftersom jag är allergisk, men den här var inte stark så den är helt perfekt för mig^^)


Dagens
Outfit:
Mjukisbyxor, rosa linne
Person: Mamma <3
Saknad: Emma <3
Inköp: Inget
Vill ha: En parfym
Färg: Rosa

// Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0