Kom inte på nån rubrik :P

hejsan, kom inte på nån rubrik som ni kanske ser, men nu sitter jag här och bloggar, och snart ska jag äta, Imorgon blir det nog inget inlägg eftersom att man ska vara med Maria och hennes familj, alltså våra familjer ska grilla tsm :D <3
Men som sagt, som jag sa förut, att jag ska till landet på onsdag, och kommer vara där tills på söndag :D Och på Fredag fyller mamma år :D Fast jag är på landet så jag kan inte träffa henne, men hon ska i alla fall få min present på söndag när jag kommer hem från landet :D Hon ska få en mugg där det står världens bästa Mamma på :D Sen Nån dag typ, söndagen eller måndagen ska jag med Summer till hennes landställe :D vi kommer att ha det bäst!!! <3 Saknareeeey Summer <3 (
www.flumer.blogg.se) BESÖK! :D Aja men nu ska jag kolla vidare på bloggar, ha det bra!

PUSS ELINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0