Hemma igen!

Nu är jag hemma, kom hem idag på natten.. I turkiet har jag åkt jättemycket båt!! Badat i havet, i poolen = P
Vi åkte till Pamukkele COOOOOLT!! Det är helt vita berg, det ser ut som snö! Man kan bada i berget = D Det var jättevarmt, Vi badade i Kleopatras pool också! Det är inte en pool det är asså, typ som en källa (fast stor) det är typ 45 grader i vattnet och typ 50 i luften, snacka om att man frös när man kom upp  xD (asså man gör det) Det var skitdyrt att gör det = O typ 120 kronor per person och man fick bara bada en gång = O men det var det värt = D Förresten så kom vattnet från naturen..Sen har jag åkt båt och badat mitt ute i havet = D Min brorsa hittade ett örhänge på botten, vi tror att det var äkta turkiskt guld, Det var snyggt! Men gammalt! Sen har vi bara slappat vid poolen! Fast såklart så har jag gjort lite klantiga grejer såklart! På toaletten och egentligen på alla dörrar så finns det på handtaget ett lås (det här låset var in mot toan) och när jag var på toa så låste jag och sen näör jag gick ut och hade stängt dörren...ja, jag hade klickat på den där knappen så dörren låstes! Det är samma sak på ytterdörren men på ytterdörren så går det att öppna med nyckel men det fanns det inte på toan, så vi fick ta upp en städare att öppna dörren med specialnyckel, snacka om att mina föräldrar garva!



//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0