Hej o hejdå!!

Hej! Ville bara säga hejdå eftersom jag inte kommer blogga på länge eller jo bara om jag rider till ett internetcafé xD Så vi kommer inte höras på ett tag, det gör väl inget?! xP Imorgon ska jag åka = D Kanske hinner slänga in ett inlägg imorrn men det är inte säkert! Och så vill jag bara säga en sak till Louise <3
Jag saknar dig så mkt! Jag vill vara med dig någon gång under sommarn men du ska ju vara på landet och jag me,.,, men vi kanske kan komma över till varann?? Saknar dig och längtar till sjuan då vi får träffa varann igen <3 Alltså tänk, jag kanske inte får träffa dig på nästan hela sommarn =' (        Saknar dig och vill träffa dig också Elina!


//Hanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0