Heejj

Heejj,
Här sitter då jag :P hah,  det har inte blivit så mycket bloggande, men men, vad ska man göra? de är ju sommarlov :D aja, nu sitter jag framför datan för att försöka hålla mig vaken, hoppas jag lyckas en stund till, aja som sagt, idag har vi grattat mamma, för att hon fyllde år i fredags men då var jag på landet :( , och förut skrev ju jag att hon skulle få en mugg där de står världens bästa mamma på, men jag hade tänkt lite fel och sa lite fel, så vi åkte till nån annan affär än den jag menade :P hehe, så jag köpte inte en mugg utan ett nyckelskåp med typ babuu stil, alltså min mamma gillar lite kinesiskt och sånt, så då passade ju den :) hihi, annars har jag väl inte gjort så mycket mer, jo, pratat med bästavän summer i tele i typ en halv timme, och medans vi prata så prata våra föräldrar med varandra i tele :P haha, vi snackade om landet och sånt, asså att jag ska med summer till hennes land på fredag :D hihi, ska bli så himla kul att få träffa dig bästavän :D<33 heheh, nu ska jag fortsätta blogga runt och försöka hålla mig vaken, om det nu går.... haha, aja GOD NATT <3


// Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0