...

hej, idag har det inte hänt så mycket, packat och tagit de lungt... Imorgon kommer min kusins mamma från finland hit, min kusin och hennes barn kommer nästa vecka för att dom ska ut till landet, och i morgon blir de nog inge inlägg... så de kommer här i stället, i morgon ska jag städa mitt rum och hjälpa mamma att städa resten av lägenheten. Varför jag packa var för att jag åker till summer på torsdag och i morgon hinner jag inte, eftersom att jag ska städa och fixa...


Louise! <3
Jag har känt dig i två år, ungefär... lr jo? men i alla fall, först träffades vi i en vecka, och sen nu i sommar, :D vi hade det skit kul, och vi har ju inte känt varandra så himla länge men vi är redan bästavänner! <3


Hanna!<3
Samma sak med dig vi har kännt varandra i två år och vi vet redan mycket om varandra, och vi är redan bästavänner, du jag och Louise är dom bästa! haha, jag gillar dig bästis och kom i håg de!! Föresten tack för texten, detsamma Hanna!<3



// ELINA ^^P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0