Kontakter

Tog den här av Louise ^^


Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen
 mot namnen i din telefonlista. Fuska inte!


Kära Hem. För det första vill jag säga att Hanna R är den bästa vän jag haft. Mina sista önskningar är att Linn och Sanna gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Emelie får ett lyckligt liv tillsammans med Malin . Jag vill säga tack till Louise för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Elina. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Emma tog sitt liv. Snälla, Jack sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Mathilda och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Brorsan som sen kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat till Henrik eftersom han varit otrogen mot min käraste Jack. Jag vet att Olivia kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Buss för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Elina och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Henrik.


Hahahahah..förlåt ni som fick komma med fler gånger hahahah, men jag stannadde jusst på er hahahahhaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0