I'm singing in the rain...!

Heejj, Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sova :P hah gick upp nio för att gå ut med miley sen somna jag på balkongen xD Och nu sitter jag här. Ville bara säga Sorry Louise och Hanna för att jag fick Lack förut, det var inte meningen, jag fortsätter bloggar, och sen kan jag göra en egen serie om jag nu kommer på nått haha :P men först får eran bli klar!! VILL SE FORTSÄTTNINGEN!!!! hahahah xP Saknar er!! Vi måste ses nån dag..! Haha fet kul, hah de regnar ute och de kommer en tjej/ tant ( What ever ) i jeans kjol, alltså en sån här lång och hon kunde knappt gå hahahahaha de såg as skumt ut, haha oj nu avbröt jag allt men jag hade lust att skriva de :P haha egentligen skulle jag åka till solna c med mamma idag men det blev inte så. Så vi ska dit i morgon, och då ska jag ta hål i öronen för tredje gången! Asså mina hål har växt igen. :) men de ska bli kul, och såklart ska jag ha rosa!!!!!!!!! PINK, PINK, PINK, AND PIIIIIIIIIINK!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAH :P i know i'm a freak! Men so What ?, I LOVE PINK! Aja nu ska jag skriva på min blogg och läsa mer på Claras blogg ( www.magniifique.blogg.se ) De är den finaste bloggen jag har sätt asså!!!! Aja ha det bra PUSS ELINA!

Kommentarer
Postat av: clara

hejhej (:

besök gärna min blogg - har frågestund puss

2009-08-11 @ 16:15:39
URL: http://magniifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0