E.M.D <3

Idag har jag varit i centrum med hanna, och en till hanna =P
Vi kollade på E.M.D live =D
Efter det , då var det jätte lång kö till att få autografer så vi gick till donken och tog varsin glass, sen ställde vi oss ikö igen, för vi var tvungna att träffa dom liksom.....
Men då sa dom att dom som inte köper skiva får inte en autograf då blev vi fett sura, så vi gick därifrån, men sen sklle hanna Rköpa en skiva för att hon skulle f träffa dom, och vi skulle gå med henne så då skulle vi ju också få träffa dom =D
Men då säger dom att skivorna är slut, men att man får ta autograf ändå, och när vi nästan är framme säger dom att man inte får så vi liksom, hur ska dom ha det, men det slutade med att vi fick, så närvi var där så sa Danny att jag var Snygg =O sen kramade vi honom =P
Men jag har fel på datan igen, så jag kan inte ladda upp bilder så jag hoppas att hanna laddar upp några....

Men kolla min blogg,
HÄR, där har jag precis haft frågestund och svarat på frågorna så kolla det =)

// Louise


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0