hejjsan hoppsan!

hejhej, nu sitter jag hemma hos Moster Lena :D ska snart gå ut och grilla. Och sen åker vi upp till Dalarna, och där kommer jag vara tills på söndag. Det finns knappt nån täckning där uppe, men ska försöka vara på det bästa stället med täckning så man kan messa lite i alla fall. Igår kom jag hem till pappa och han var ju i Thailand i två veckor och av honom fick jag ett Billa Bong linne, och en Thailnadtröja, han hittade inte de jag önskade så vi ska åka och köpa de här i Sverige nån dag, och igår hämta pappa mig runt 11 hos mamma och sen så åkte vi direkt och spela miniglof med Marie och MAria, sen senare på kvällen grilla våra familjer tillsammans, och så körde vi kubb, och de var tjejerna mot killarna, och Tjejerna vann ju såklart! Men killarna skulle ju såklart ha revange ( stavning?) bara för att dom inte vann, och den sista gången vann dom! haha, sen körde vi fotboll och andra grejjer :D kul hade vi i alla fall! :D Men nu ska jag gå och vara med Moster och Kusiner :D Ha det gött!

Ciao!
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0