...

.... heej, asså först vill jag säga, Förlåt Louise för att jag och hanna har gjort om bloggen så mycket, och att vi skriver typ inlägg varje minut, och du inte skriver ngra, <33 Vi väntar på inlägg från dig Louise sötiis <33


Nu kommer min dag :)
Idag har det v'äl inte hänt så mkt, bara tråkat, och snackat i tele med Thyra :D kmr sakna dig Thyra eftersom att du byter skola :'( <33 Men som sagt, idag har det varit en tråkar dag :P men snart ska jag typ äta och efter ska vi typ åka och bowla... Så jag hinner nog inte blogga så mkt mer idag :P haha okeej, jag har ju typ bloggat hela tiden, så det får nog räcka för min del just nu, kanske kommer lägga in bilder och så, men nu får faktisgt Louise och Hanna skriva och inte bara jag, haha Louise har ju typ bara skrivit ett lr två inlägg, medans jag har skrivit tusen och hanna ngra :P hahahhaha..
Aja ha det bra :)

ja juste, Louise kommer ju inte kunna skriva så mkt eftersom att hon har fullt upp hela sommaren, men hoppas att hon skriver ett inlägg snart =) vi saknar dig Louise <33



KRAAAM ELIINAH :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0