fiint

såg att Louise och Hanna har gjort om bloggen med text och allt, och gjort nån serie... Och jag vet inte riktikt vad jag ska skriva här, asså nu har de blivit så nytt så jag hänger inte riktikt med... SÅ jag vet inte äns om jag ska skriva.... Asså.... Eftersom att ni har gjort en serie och jag inte kan vara med så varför ska jag äns skriva?? Asså seriöst.... Inge illa menat men jag vet inte vad jag ska göra här någon mer... Vet inte heller ifall jag ska lägga av med min egna blogg som jag precis har startat med... Allt blir så nytt på denna blogg ALL THE TIME! och liksom vi pratar inte äns med varandra om hur den ska vara, utan gör bara om den hur som helst då och då.... Och liksom jag har gjort design och bakgrund och skrivit om mina dagar, och nu kom de en serie helt plötsligt som jag inte äns visste om, så jag vet inte om jag ska sluta skriva här! Aja hejdå!

// Elina

Kommentarer
Postat av: Louise

Men varför ska du sluta skriva?? vi ville ju bara att det skulle hända ngt i bloggen och då gjorde vi en serie?

2009-08-11 @ 10:52:56
Postat av: Hanna

ja exakt -.- du har gjort om lika mycket i bloggen som vi

2009-08-11 @ 10:56:29
Postat av: Hanna

Förlåt Elina, jag vill inte bråka, snälla var kvar i bloggen <3

2009-08-11 @ 11:05:48
Postat av: Elina

okej jag kan vara kvar! Visst jag har också gjort om i bloggen, men jag vet liksom inte vad jag ska skriva... Men jag fortsätter <3<3<3<3

2009-08-11 @ 11:25:06
URL: http://elinuuw.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är ju bara skriva vad du har gjjort

2009-08-11 @ 11:48:35
Postat av: Louise

Hur ska vi kunna prata med varann när vi nästan aldrig träffas D=

2009-08-13 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0