Gymnastik ♥

Jaappsiio :)

Imorgon blir det då Gymnastik o Louise som gäller.
Min första träning börjar i morgon =) Fy va kul det kommer bli! Men asså jag har inga kompisar där nu =/
Men vi får väl se om dom gillar att vara kompis med lilla mig ^^
Sen ska jag sova över hos Louise, vi ska cykla på morgonen till där vi ska ha friluftsdag.
Matsäcken kommer som vanligt bli pannkakor, men inte så vanliga =D
1. Att Louise gör dom xD
2. Att det ska bli blåbärspankisar, möms! Tror jag i alla fall =D
Sen tar jag med mig typ risifrutti och yoggi ^^) Vi ska orientera och jag o Louise ska gå med varann =D Fy va kul vi kommer ha alltså =D ♥
Aaa, nu ska jag kolla på Bert tror jag ^^ sen ska jag sova, ni vet varför!
Sweet dreams everybody ♥
//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0