BFF<3

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om hanna <3
Vi har känt varann sen jag gick i 3:an, men det känns som om vi har kännt varann i hela vårat liv =)
Vi har varit på kollo 2 gånger men sista gången tycker jag iallafall att vi hade roligast =D
vi kan berätta vad som helst fr varanndra och ingen är taskig mot den andra...
Det jag vill med det här inlägget är att "jag älskar dig hanna, vad som än händer finns du där för mig"
du är den person som jag vill dela mitt allt med, ochjag hoppas du berättar allt för mig?
du är min bästis och kommer alltid att vara det<3

Best Friends Fourever<3

// Louise

Ps Jag kan tyvär inte lägga ut bilder eller låtar Ds

 Du ska veta att du alltid finns i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

ååå gulligt ♥♥

2009-09-18 @ 14:34:49
URL: http://brudarnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0