hej... (NI MÅSTE LÄSA LOUISE OCH HANNA!!!! )

här sitter jag och lyssnar på musik och bloggar, ska snart äta... sen ska jag dra i väg och bada senare på efter middagen... och imorgon träffar man kusinerna och badar :) 
 
Sen sitter man då och tänker på allt som var förr.     :'(   var kompis med många, men dom tog typ en bara efter utseendet, och sen lämnar dom en.... och nu går dom runt och sprider rykten.... Det finns en jag saknar jätte mycket men ändå inte. för den personen svek mig väldigt mycket, och sket i mig efter ett tag och gick till alla andra idioter som hon/han egentligen inte ville vara med... Och nu är allt piss, men mina dagar lös upp när jag träffade Hanna och Louise igen, efter 2 år, när jag var med dom så vågade ingen säga nått till mig... Och Louise och Hanna har faktiskt gjort mig stark efter bara några dagar som vi var, jag fattade att jag inte ska bry mig om vad alla säger och tänker, utan leva mitt eget liv som det är, ni gjorde ju inte så mycket, men när alla sluta säga nått när jag var med er, så fick de lilla mig att förstå att det dom håller på med är löjligt, så nu skiter jag i vad dom säger, jag tänker bara på er och då känns allt mycket bättre,  Ni är dom bästa på denna jord, och ni ska verkligen veta att jag älskar er!! bästavänner för alltid<33  Tack för att ni finns, och jag tror nog att ni ställer upp för mig, för jag litar på er till 110 % , när dom inte sa nått till mig, så tänkte jag för mig själv, det är nog bara för att Louise och Hanna är här, och det var nog därför, men varje gång dom säger nått till mig så tänker jag bara på er och då känns allt bra lika bra som när ni var hos mig!<33 Saknar er<33



ÄLSKLINGAR ni är mitt allt <33

// ELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0