Badet

Tjollahopp,

så här var dagen, först åkte vi och bada, sen när vi kom hem gick vi ut till en "snörrgunga", vi skulle typ köra rekordet, det är nån grej man kan göra med den gungan, det gick inge vidare första gångerna :P men sen kom vi ialla fall på rätt väg så som de skulle gå till :P heh juste, dom där som vi träffa förut, han som spela gitarr för typ....sin tjej?? aja, dom var där på gräsmattan när vi skulle ner till "plaskis" (gungan ligger vid plaskis) haha, han spelade fotfarande gitarr :P men nu störde vi faktisgt inte.... xD sen gick vi hem och lämnade Miley för att hon var med vid "snörrgungan"... Efter de gick vi tillbaka och hade vatten krig, och då blev ju såklart Louise blötast först... :P haha, sen började vi typ putta ner varandra :D jääätte kul faktiskt :) sen gick vi typ hem, och gjorde nått vet inte :P men nu berättar jag i alla fall om "kvällen" :)
Min brorsa ville vara med på vattenkriget på kvällen så då fick han de :P det var faktiskt jätte kul, och innan vi bestämde oss för vattenkrig, så försökte vi att klara av de där "rekordet" vi lyckades....nästan.... men kul kan man ju säga att de var i alla fall, :) heh, men nu sitter jag här och skriver inlägget medans hanna läser, och louise sover... Hon var nog trött, sööt är hon när hon sover i alla fall, har ni sett henne sova? Prinsessa kan man ju säga :) <3


PS. Vi cyklade till badet faktiskt, vad vi är duktiga ellerhur?? Okej.. Jag cykla med packningen medans dom sparkcyklade :P

Aja, God natt <3


// Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0