Status: Trött....

hejhej, förlåt att jag inte har bloggat, jag var på min kompis landställe, och förlåt ifall jag inte har svarat på sms, min mobil har typ dött, och jag har inga pengar.... Så förlåt,... aja, nu sitter jag och skriver inlägg och pratar med lillebrorsan <33 hehe, snart kommer de bilder från mina dagar på min kompis land, men innan vill jag säga såhär, Tack Summer för allt, Bästavän du är allt och lite till, sjuan med dej blir bäst :D älskareey <3 Och sen vill jag säga tack till Louise och Hanna, mina två andra Bästavänner, ni är så underbara,  saknar er som fan, men på höstlovet ska jag försöka komma till nån av er <3 och sen vill jag faktiskgt säga så här! :  alltså jag har många b'vänner, men jag har aldrig sagt att jag gillar en mer än den andra, så inbilla er inte de, för alla ni är lika underbara så kom ihåg de, ingen kan ändra nått av mina kännslor för er alla, men som sagt jag gillar er alla lika mycket, <3

Nu kommer bilderna:

Vi tälta och här är tältet som vi tälta i :D


Summer är ju den sötaste :P <3


Den stora båten åkte vi till Summers land, alltså det är Summers båt :) och den andra är lilla snurran :P hah och den åkte vi till affären med och åkte runt i :)



De var rätt kallt. fast de blev varmt sen.
De var bilderna, orkade inte ta så många :P haha, aja nu ska jag kolla på kompisars bloggar, Herrå <333

// ELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0