Jag fattar inte!!!! <3

Louise <3

Jag fattar inte hur Louise och jag har kunnat bli så himla bra vänner (bästisar) ;D
Vi är nästan helt olika, men ändå så har vi så mkt gemensamt <3
Det är krångligt, men vad ska man göra?? Vi gillar varann som kompis såååå mkt att vi inte vill sluta va med varann <3
Vi har känt varann i 3½ år, och ändå vet jag så mkt om dig! = D Jag blir så ofta ledsen om vi inte kan göra nåt ihop, men nu smsar vi varje dag så det går över = D Du är världens bästa bästis <33





Elina <3
Dig har jag inte alls känt lika länge, vi träffade varann i en vecka men blev mkt bra kompisar =D sen så träffades vi i somras och allt blev som en sommar för 2 år sen <3, Jag vet så mkt om dig fast vi inte känt varann länge!





Hoppas ni båda två har det bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0