hmm...

nu är det så här att jag inte kommer blogga så himlamycet från och med på tis till typ två veckor frammåt...?
för att på tisdag åker jag till en stuga med familjen, och den stugan har min kompis familj hyrt, så vi ska vara med dom tills på onsdag... Sen påonsdag åker jag till landet och där kommer jag vara tills på söndag, och på söndag eller på måndag ska jag med en kompis till hennes landställe, eller så kallad BÄSTA VÄN! <333 Summer heter hon :D bästa vän jag saknar diiig <33, men som sagt det blir nog inte så mycket till bloggande.... men men :P *

Aja nu ska jag hitta på nått annat, ( bilderna om min dag kanske inte kommer komma på LÄÄÄNGE, för att min USB sladd till mobilen funkar typ inte, eller okej den funkar, men jag måste installera om allting :S och jag hittar inte min skiva...)

Aja hej då :) <33<33<33<33
//ELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0