Hejjsan

Har inte bloggat på länge för jag har varit på landet och där finns ingen data, men nu är jag hos mina kusiner fast dom är i Italien så jag lånade datan lite, heh
Tack för texterna, Elina och Hanna, dom var jätte gulliga så då måste väll jag också göra sånna xP

Elina <3
Dig har jag bara träffat i 11 dagar totalt men ändå så har vi mycket gemensamt, jag menar hur många är det som är lika långa, lika gamla, väger lika mycket, och sånt ?
Men när jag träffade dig för första gången var du väldigt blyg, men nu?
Har du växt ifrån det eller??  xP
Nu är du ju, inte blyg snäll rolig skämtsam och mycket mer.
Det jag försöker säga är att du har en del i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha vi är som bästavänner ♥


Hanna <3
Ja, vad har man att säga om dig?? Mer än att du är min bästis??
Ända sen du kom till mig i 3an så har du haft en del i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha även om livet måste dela på oss <3
Vi är så olika att vi är lika, vad mer kan man begära av en så snäll och rolig tjej som du är?
Jag älskar dig som vän och kommer alltid att göra det ♥

Saknar er massor <3

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0