Hej igen!

Igår kom jag hem, Jag har haft jättekul = D  Jag red två hästar, en liiten häst som heter Zyganek 2 <3 Han är svart på kroppen och var vit, grå och svart i ansiktet så gulligt <3 Jag red en D-ponny som heter Pinja <3 Hon är helt grå, också så gullig <3 Jag ramlade av tio gånger i damsadel = S  Men jag ramlade på fötterna och det var i trav!, Typ Alla ramla av i damsadel = P Jag ramlade av tre gånger, två gånger i galopp på Pinja (hon bockade) och en gång när vi hoppade, jag fick en lätt hjärnskakning eftersom jag ramla på huvet = ' (  Men det gör bara ont ibland, faktist nu = (  Vi gick spökrunda också = D Det var jättekul, haha , shit vad jag blev rädd asså! Hahahahaha! Mitt skosnöre gick upp också, jag gick med   fem tjejer o en kille, vi hade skiitkul = ' D Om några dagar ska jag åka till Turkiet = D Det här kommer vara en sån underbar sommar! Efter Turkiet så ska vi typ va på landet resten av sommarn = D Hoppas ni har en lika trevlig sommar som jag ; D Åh, jusste vi hade talangjakt, våran grupp (limegröna gruppen) vann ! = D Hihihihii, vi gjorde en teater av våran ridlektion, hahah vi skojade till det såklart ; D Vi hade en skånsk ridlärare så det blev bara roligare = D

Dagens:
Outfit:
Slitna jeans, blå tröja.
Frisyr: Utsläppt med lugg
Inköp: Inget
Person: Familjen <3
Saknad: Pinja och Cygge <3


// Hanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0