heejj<3

nu har jag suttit och gjort en headur, eller renare sagt försökt... vet inte om jag lyckades. den kommer in snart iallafall, först ska jag skriva lite, igår så pratade jag i alla fall med Louise i tele hehe, medans hon hadde kul på sin studsmatta, och jag hadde as tråkigt, hah men i alla fall, sen fick jag reda på att lyllosen Hanna är i Turkiet, vill också utomlands, Aja, idag har jag inte gjort så mycket, gick ut och sola, men de var inte så himla mycket sol, utan de var väldig svalt i luften och de blåste väldigt mycket, så de blev nog inte mycekt till sola xD aja, på torsdag kommer pappa och Linda och hämtar mig och brorssan, vi ska hem till pappa alltså. Just nu är pappa i Tahiland och jag saknar han jätte mycket, men snart kommer han hem, och de kommer bli så kul att få träffa han igen :D Nu kommer dagens:

Outfit: Linne och kjol
Saknar: Pappa, Louise och Hanna
Längtar till: NÄSTA LOV! :D haha
Status: Trött -.-
Vill: att nån rolig ska logga in på msn 

Aja de var allt från mig!

Ciao!

// ELINA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0