Heejj :D

hejhej, idag har jag inte gjort så mycket, gick upp nio för att gå ut med Miley, mamma jobbar så blev tvungen. Sen åt jag väl frukost och gick till mammas jobb med Miley, asså för att hämta mamma, lr vad man ska säga :P sen gick hela familjen till skogen med Miley, och plocka kantareller, smultron och blåbär. Så det blev en god smultron och blåbärs paj till mellis :D hehe, vi var i skogen i typ två timmar :S hah skiit jobbigt, men kul i alla fall, Miley gillar det skit mycket :) hon springer runt som en galning P hah, sen när vi kom hem gick jag in till datan medans dom andra chilla...  Sen åt vi middag och så :P sen nu på kvällen blev de kantarell macka :D haha, det var sådär men i alla fall. Imorgon ska jag upp nio igen, och sen när mamma kommer hem ska jag packa och så, sen på onsdag kommer mina kusiner till oss i från Finland och dom har jag inte träffat på två år :( Men de ska bli kul :D Nu ska jag nog logga ut, ni får ett inlägg i morgon <3

Juste, min mobil gick sönder idag!!! BAAJS!!! så nu har jag en annan, men den är rätt bra ändå för att vara en Nokia :P haha, aja GODNATT!!! <3

// ELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0