usch!! Skolan har börjat!

hejhej (: kom nyss in från att  ha joggat :S
De var rätt jobbigt men måste... Sen har jag tränat annat också :) Sittups och grejjer (;  stark måste man bli :P
Aja, sen har jag varit i skolan som började idag... Hehe. fast de var bara upprop och sen fick vi sluta, och de börja två nya, en från island och en fårn kina lr japan, :P  Och i morgon ska vi typ sammlas nio och sen typ ha aktiviteter ?
Sen slutar vi typ två! :D och då ska Sanna gmn komma till min skola och sen ska vi hem till henne :) och då ska jag äta hos henne, hon har gått i min skola, men hon har gått i min skola förut men nu har hon bytt till fotbollsklasserna, och i den skolan får dom en data en laptop, a som dom ska ha och jobba på, men dom får liksom ta hem den och sånt under helgerna och sen när dom har gått ut nian så får dom den datan!!!! Asså shiet!! Vill också!!!


Aja nu ska jag kolla andra bloggar hejdå!!


// ELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0