Skolan!

Idag hart jag varit i skolan som vanligt idag, vi började klockan åtta och slutade 15.40, hanna fick sluta typ en timme tidigare, för sista lektionen ar bara 7b och 7c så 7a kan gå hem, men för mig gör inte det något, för jag har sovmorgon till 10 på torsdagar, en timme efter alla andra =D
Idag hade vi NO, as kul, man jobbar typ 2 o 2, och ska göra en "ägghjälm", man ska typ göra något som gör att man kan släppa ett ägg från 6 meters höjd, man ska typ göra ett "skydd" för ägget och ägget fr inte gå sönder, jag jobbara med ida, våran äger, not. haha, vi kommer inte klara det tror jag men vi får väll se ;P
Haha, aja, jag har precis läst en halvtimme i "I taket lyser stjärnorna" den är as bra, jag ligger typ på halva boken eller mer, menmen... igår var jag ju med matte, ni kanske har läst det på min blogg
här.
Men just nu sitter jag och chattar med hanna, ellen och linn och så tittar jag på family guy, fast jag har redan sett det avsnittet så jag kollar inte speciellt mycket, men nu ska jag kolla blogger ses

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0